FANDOM

Alexander Weir oli roolipelihahmo Suomen Habbo hotellissa. Hän teki ensiesiintymisensä 27. elokuuta 2013.

Habbo-hahmo
Alexander Weir
Aktiivisena 2013 - 2016
Ensiesiintyminen 28. elokuuta 2013
Koko nimi Alexander Weir
Ammatti Liikemies
Ikä 36
Asuinpaikka        

Ei tiedossa

Suhteet
Puoliso(t)            

Isadora Weir (2015 - 2016)

Vanhemmat William Weir 

Vanessa Weir

Sisarukset

Daniel Weir            Christine Weir

Henry Weir, velipuoli

Muut suhteet Christopher Weir, eno

Eleonore Weir, käly

Alastair Weir, siskonpoika

Elämäkerta Muokkaa

Alexander edustaa Weirin aatelissukua. Julkilausumansa mukaan hän palasi perhesyistä kotiinsa Enderbyn kartanoon äitinsä Vanessa Weirin luokse elokuussa 2013. Ennen paluutaan hän on tiettävästi toiminut muuan muassa Ison-Britannian hallitukselle ja suorittanut esimerkiksi rauhanturvatehtäviä.

Tammikuussa 2015 Alexander säväytti hotellia aviopuolisonsa Isadora Weirin kanssa, kun Isadora teki ensiesiintymisensä Alexanderin sisaren häissä. Pariskunta ilmoitti nopeasti aloittavansa Mansfield - nimisen huvilan kunnostustyöt Sconen maaseudulla, ja asumaan huvilalle he muuttivat alkukesästä 2015. Alkukesästä 2016 Isadora päätti lähteä maasta ja haki avioeroa puolisostaan. Mansfield jäi Weirin perheen kesähuvilaksi Alexanderin muuttaessa avioeron myötä takaisin Enderbyn kartanoon.

Liiketoiminta Muokkaa

Alexander on ottanut tasaisesti osaa erilaisiin liiketoimiin, esimerkiksi sijoittamalla setänsä George Weirin skotlantilaisen sijoituspankiin. Haalittuaan itselleen pääosan pankin osakeosuuksista hän ajoi sen alas. Niin ikään hotellitoiminnassa Alexanderilla on pitkät perinteet. Hän on toiminut loppuvuodesta 2016 L'Ambroisie -hotellin hallituksessa ja Savoyn säätiössä. Aiempaa kokemusta hotellialalta Alexanderilla on muun muassa The Belgravia -hotellin hallituksesta.

Poistuminen Muokkaa

Alexander poistui hotellista pian äitinsä hautajaistilaisuuden jälkeen ilmoittamalla muuttavansa setänsä, Georgen luokse Yhdysvaltoihin asumaan.

Hahmon takana Muokkaa

Hahmon takana on käyttäjä, joka on saapunut hotelliin ensimmäisen kerran tiettävästi jo kahdeksan vuotta sitten.