FANDOM

Habbo-hahmo
Anthony Forbes
Aktiivisena 2017-
Ensiesiintyminen 24.6.2017
Koko nimi Anthony Albert Forbes
Ammatti Suurlähettiläs
Ikä 27
Arvo Paroni
Asuinpaikka Weston Hall
Vanhemmat AdelaideForbes Andrew Forbes
Puoliso Charlotte Forbes (2017)

Elaine Lavigne (kihlattu, 2017)

Sisarukset LucileForbes
EdwardForbes
Muut suhteet PaulForbes (setä)

Lordi Anthony Forbes on roolipelihahmo Suomen Habbo hotellissa. Hän teki ensiesiintymisensä 24.6.2017.

Elämänkerta Muokkaa

Saapuminen Muokkaa

Lordi Forbes saapui Lontooseen kesäkuussa 2017, hoitamaan suurlähettilään asioita. Lordi Forbes muutti perheensä kartanolle, ja pyysi samalla muun perheensä muuttamaan Englantiin. Ennen Englantiin muuttoa, lordi Forbes oli asunut koko elämänsä Skotlannissa.

Suhde Charlotteen Muokkaa

Hieman myöhemmin lordi Forbesin saavuttua, lordi Forbes tutustui tulevaan Charlotte Forbesiin. Lordi Forbes ja Charlotten ystävyyssuhde muuttui pian romanssiksi, ja pari meni naimisiin kesäkuussa.

Uusi aikakausi Muokkaa

Syyskuussa Lordi Forbes ja Charlotte erosivat, Charlotten jouduttua parantolaan. Pian lordi Forbesin ja Charlotten eron jälkeen, lordi Forbesin vanhemmat erosivat. Andrew'n ja Adelaiden eron jälkeen, Andrew muutti Ranskaan, jättäen arvonimensä lordi Forbesille.

Liiketoiminta Muokkaa

Adelaiden ja Andrew'n eron jälkeen, Andrew jätti Forbesin perheen omistuksessa olleen Café Forbesin lordi Forbesin hoidettavaksi. Syksyllä 2017 lordi Forbes myi kahvilan Dubaissa prinssi Al-Walid ibn Talalle.

Suhde Elaineen Muokkaa

Pian lordi Forbesin ja Charlotten eron jälkeen, lordi Forbes kosi hänen ystävätärtä Elaine Lavignea, Lavignen suvun kartanon salongissa. Pian kihlauksen jälkeen lordi Forbes ja Elaine päättivät jatkaa vain ystävinä, ja he purkivat kihlauksen.