FANDOM

Habbo -hahmo
Carmen Gastone
Aktiivisena 2016, 2017-
Ensiesiintyminen 24. kesäkuuta 2016
Koko nimi Carmen Gastone
Ammatti Viinintuottaja
Arvonimi Kreivitär
Ikä 49
Asuinpaikka Palazzo de Gastone
Suhteet
Puoliso(t)             Conte Gastone (1984-2001)
Lapset

Natalie Gastone (1984-)

Cosimo Gastone (1985-)

Alarico Gastone (1986-)

Claudio Gastone 1986-)

Contessa Carmen Adelaide Gastone on roolipelihahmo Suomen Habbo hotellissa. Hän teki ensiesiintymisensä 24. kesäkuuta 2016.

Elämänkerta Muokkaa

Saapuminen Muokkaa

Carmen saapui kesäkuussa 2016 matkustaessaan Lontooseen yhdessä tyttärensä Natalien kanssa, tämän edustaessa Gastonen kreivillisen suvun omistuksessa olevaa, erityisesti viininien tuontiin ja vientiin erikoistuneen yrityksen järjestämissä tilaisuuksissa.

Jälleennäkeminen Muokkaa

Englannissa vieraillessaan Carmen majoittautui tyttärensä kanssa perheen pitkäaikaisen ystävän luokse ja tavatessaan Constancen kasvotusten kaikkien kuluneiden vuosien jälkeen sekä tämän vieraanvaraisuuden takia kutsui Carmen itsensä jäämään tämän kartanolle kesän ajaksi. Hän palasi takaisin Italiaan vasta syksyllä.

Oikeus ja kohtuus Muokkaa

Carmen saapui takaisin Englantiin vasta seuraavana syksynä. Tälläkin kertaa ystävänsä Constancen kutsumana, alun perin vain osallistuakseen tämän esikoispojan tulevaan hääjuhlaan. Tyttärensä kehotuksesta kuitenkin vieraillessaan Englannissa Carmen tuli myös sijoitti joitakin yhtiönsä varoja Englannin kruunun obligaatioihin, mikä mahdollisti esimerkiksi uuden ja modernin oikeustalon rakennuttamisen Lontooseen.