FANDOM

Emma Langley

Aktiivisena 2016 - 
Ensiesiintyminen 05.01.2016
Koko nimi Christina Emma Langley
Ammatti Palvelija 
Ikä 38

Suhteet

Puoliso(t)             Adam Craig (2016)

Yleisesti Muokkaa

Emma Langley on roolipelihahmo Suomen Habbo hotellissa. Hän teki ensiesiintymisensä 5. tammikuuta 2016.

Elämänkerta Muokkaa

Emma Langley saapui hotelliin Lady Vanessa Weirin palvelukseen Enderbyn kartanolle. Hän oli työskennellyt jo aikaisemmin Enderbyn kartanolla (hahmolla Emlau.) Emma kiinnostui työstään ja tätä myöten saavutti Enderbyn kartanolla monia eri palvelijan tehtäviä. (Palvelusneito, kamarineiti, talousmamsselli.)

Avioliitto Muokkaa

Emma avioitui samassa työpaikassa olleen Adam Craigin kanssa, kuitenkaan avioliittoa ei kestänyt kauan. Sillä Adam petti Emman ja ryöväsi tämän rutiköyhääksi heidän avioliitossa.

Häpeärangaistus Muokkaa

Emman siirryttyä takaisin Langley hahmolleen, samalla astui voimaan hänen häpeärangiastus. (Syy; yhteisönjohtajan luottamuksen pettäminen.) Hän yritti kaikin keinoin kiemurrella asiasta pois, mutta ainoa asia miten häpeärangaistuksesta silloin päästiin pois, oli yhteisön johdolle maksettava maksu. Joten Emma päätti pitää tauon hotellista.

Tauon jälkeen Muokkaa

Tauko kesti reilut puoli vuotta, kunnes hän palasi takaisin entiselle hahmolle. (Emlau) Yhteisön johtaja oli vaihtunut ja häpeärangaistuksen kumoamiseen tuli muutos. Joten Emma sai kumottua häpeärangaistuksen anteeksipyynnöllä.