FANDOM

Frank Habbonen 31.1.2015
Aktiivisena 2015-
Ammatti Johtaja
Ikä 45
Asuinpaikka Casha House
Puoliso(t) Helloimanna(2017-2017)

Frank Habbonen on roolipelihahmo Suomen Habbo hotellissa. Hän teki ensiesiintymisensä 31.1.2015

LapsuusMuokkaa

Frank syntyi 31.1.1972 New Yorkin osavaltiossa Yhdysvalloissa. Frankin lapsuus ei ollut helppoa. Hänen isällään oli tapana tappaa vihamiehiä. Joskus Frank näki kotonaan ruumiita. Kun Frank varttui hän lähti opiskelemaan neuvostoliittoon ja tapasi sielä entisen vaimonsa marinan. Marina kuoli kuitenkin 2 vuotta senjälkeen kun tapasi Frankin. Frank muutti takaisin Yhdysvaltoihin teksasiin. Frank työskenteli paikallisissa pubeissa.

Elämä habbossa.Muokkaa

Frank päätti aloittaa uudenelämän suomessa. Hän perusti suvun ´habboset. Suku hajosi kuitenkin. Frank on saanut yhden häpeärangaistuksen. Frank elää huoletonta elämää. Hän toimi vuosina 2012-2013 habbo.comissa Yhdysvaltain Merijalkaväessä. Vuonna 2017 Frank perusti HabbonDemokraattisenPuolueen, joka on elänyt hiljaiseloa. Sen jälkeen Frank teki The Paris Hotellin hahmon nimeltä kamikau kanssa. Frank meni kihloihin heinäkuussa hahmon nimeltä Helloimanna kanssa, mutta pari otti eron. Frank rakennutti kesällä 2017 Casha House nimisen talon. Frank lopetti Habbon Demokraattisen Puolueen 7.9.2017. 9.9.2017 Frank perusti osakeyhtiön nimeltä Habbonen Corporation. Syksyllä 2017 Frankin veli JamesHabbonen saapui.