FANDOM

Lawrence Forbes oli roolipelihahmo Suomen Habbo hotellissa. Hän teki ensiesiintymisensä 23. kesäkuuta 2015.

Habbo-hahmo
Lawrence Forbes
Aktiivisena 2015 - 2016
Ensiesiintyminen 23. kesäkuuta 2015
Koko nimi Lawrence Forbes
Ammatti Liikemies
Asuinpaikka Ei tiedossa
Suhteet
Puoliso(t)             Martha Forbes o.s. Levinson (1983-1985)

Christine Weir (2015-2016)

Sisarukset Bruce Forbes

Muut suhteet

Elinor Forbes (veljentytär)

Elämäkerta Muokkaa

Lawrence Forbes saapui veljenyttärensä lady Eleonore Weirin jälkeen kesällä 2015.

Eleonorelle isähahmona aina ollut Lawrence on toiminut veljentyttärensä tukena tämän alkoholisoitunutta isää Bruce Forbesia vastaan, puolustaakseen veljentyttärensä oikeuksia Forbesin perheen sukukalleuksiin.

Lawrence ja tämän ensimmäinen vaimo Martha Levinson avioituivat vuonna 1983. Lawrence ja Martha saivat ainoaksi jääneen lapsensa vuonna 1985, mutta pian synnytyksen jälkeen Marthalla todettiin raskausmyrkytys, joka vain edelsi muutaman tunnin päästä seurannutta raskauskouristusta, johon Martha menehtyi hyvin nopeasti.

Suhde Christineen Muokkaa

Naistenmiehen maineestaan tunnettu Lawrence tutustui pian saapumisensa jälkeen pääomasijoittaja lady Christine Weiriin, kenen nähtiin viihtyvän tämän seurassa julkisissa tilaisuuksissa. Lawrence kutsuttiin myös osaksi tämän omistaman hotelli Savoyssa toimineen hallituksen varajäseneksi.

Lawrence ja Christine ilmoittivat kaikkien iloksi kihlautuvansa ja he saivat toisensa 7. syyskuuta 2015. He kuitenkin erosivat jo tammikuussa 2016.