FANDOM

Habbo-hahmo
Rosemary Sinclair

Kesto 2007 - 2011
Ikä 65 (2011)
Siviilisääty naimisissa
Ammatti liikenainen
Koti (ei tiedossa)
Aviopuoliso(t) Raymond Sinclair (1965 - 1974)
Tom King (2006)
Laurent Bordeaux (2009) Donald De Souza (2010-)
Jälkikasvu Grayson (poika)
Alasdair (poika)
Sam (poika)

Rosemary Venetia Sinclair (myös King, Bordeaux ja De Souza) oli roolipelihahmo Suomen Habbo hotellissa. Hän oli aktiivisena vuosina 2007-2011.

Saapuminen hotelliin Muokkaa

Rosemary tuli mukaan hotellin kuvioihin syyskuussa 2007. Hän asui 'omistamassaan' edustushuoneistossa ja vietti yläluokkaista elämää, ystävystyen Don Saglierin ja Tommy Griffinin kanssa.

Elämää hotellissa Muokkaa

Vaikka Rosemarylla oli hieno edustusasunto ja kultivoituneet puheet, hänen onnensa hiipui nopeasti. Itse asiassa edustusasunto ei ollutkaan hänen omaisuuttaan, vaan hänen ystävänsä ja samainen ystävä tyhjensi asunnon myöhemmin.

Suhde Tommyyn Muokkaa

Saglierin mafiaperheen tehtävänä oli saada kilpailijansa, Nino Pancamo perheineen pois, Tommy oli päättänyt hoitaa tehtävän. Tommy kuitenkin tarvitsi joitakin tietoja ensin, Rosemary tarjoutui auttamaan ja sai Pancamon puhumaan ohi suunsa. Rosemary kertoi tarvittavat tiedot Tommylle, jättäen tämän tarkoituksella kiitollisuuden velkaan.

Rosemaryn ja Tommyn ystävyys oli pian enemmänkin kuin liiketoimintaa. Tommy kaipasi myös seuraa Oakleyn kartanoon ja pyysi Rosemarya muuttamaan luokseen. Rosemary hyväksyi ehdotuksen muitta mutkitta, eikä kertonut mitään todellisesta tilanteestaan.

Kartanonrouva Muokkaa

Rosemaryn päästyä asumaan kartanoon, hän käyttäytyi siellä kartanonrouvan elkein. Hän vietti yläluokkaista elämää kartanossa, järjestäen seurapiiri-illallisia ja taidenäyttelyitä. Tommy harrasti harmitonta flirttailua joidenkin naisten kanssa, saadakseen Rosemaryn mustasukkaiseksi – siinä onnistuen. Rosemary huomatti asiasta ja Tommy yllätti hänet kosien Saglierin krouvissa. Rosemary vastasi myöntävästi.

Avioliitto Tommyn kanssa Muokkaa

Rosemary ja Tommy vihittiin avioliittoon 6.12.2007 Oakleyn kartanossa järjestetyssä hääseremoniassa. Rosemary oli pyytänyt ystävänsä Colombon pastoriksi, tietäen vallan hyvin ettei tällä ollut pätevyyttä. Epävirallisen vihkijän toimesta, avioliitto voitaisiin tarpeen tullen mitätöidä.

Rosemaryn ja Tommyn yhteiselo ei kauan kestänyt, kun Tommylle selvisi Rosemaryn todellinen luonne. Rosemary oli manipuloinut Tommyn uskomaan, että Saglierit aikovat antaa hänelle kenkää ja yritti saada Tommyn siirtämään Oakleyn kartanon nimiinsä, jos tilanne sitä vaatisi. Tommystä tuli hermoraunio, kun hän ei tiennyt enää ketä uskoa. Tommy katosi muutamaksi kuukaudeksi, jättäen kartanon hallintaoikeuden Rosemarylle. Helmikuussa 2008 Tommy palasi ja tyhjensi Oakleyn, häätäen Rosemaryn. Omahyväinen Rosemary ilmoitti ilomielin lähtevänsä ja kertoi totuuden valeavioliitosta. Rosemary ja Tommy tapasivat tämän jälkeen kerran puistossa, jonka jälkeen Tommyä ei ole sen koomin nähty.

Juonittelija Muokkaa

Rosemary asettui asumaan sukulaispoikansa, Sam Sinclairin, luokse ja otti myös komentoonsa Samin kahvilan ja tämän seuraelämän. Rosemary ei voinut sietää Sammyn ailahtelevaa naisystävää Maria Venezuelaa, joka käyttäytyi hyvin epähienostuneesti ja Sinclairien mainetta tahrien. Rosemary protestoi avioliittoa, tulematta paikalle häihin, vedoten 'heikkoon terveydentilaansa'. Pian häiden jälkeen Sammy lähti liikematkalle, joka antoi Rosemarylle tilaisuuden iskeä kyntensä esiin. Rosemary alkoi manipuloida Mariaa, ja sekoittaen tämän ajatuksia, joka sai Marian lopulta lähtemään. Samille Rosemary tosin valehteli Marian lähteneen toisen miehen kanssa takaisin Italiaan.

Rosemary tapasi Laurent Bordeaux-nimisen ranskalaista syntyperää olevan liikemiehen ja vuokrasi tämän kartanoa juhliaan varten. Ei aikakaan kun Rosemaryn ja Laurentin liikekumppanuus syveni romanssiksi. He juhlistivat kihlautumistaan 1. huhtikuuta 2009, mutta eivät avioituneet.

Rosemarystä tuli myös Salvatore Maranzanon rikollisorganisaation sihteeri. Rosemary ystävystyi tuolloin myösJimmy Rosakiaan onkiakseen häneltä tietoja. Maranzanon rikollisorganisaatio oli suunnitellut kaatavansa Rosakian, ja se oli lähellä onnistumistaan, mutta Rosemary paljasti koko suunnitelman Jimmylle ja pelasti Rosakian perheen varmalta tuholta. 

Poistuminen ensimmäistä kertaa Muokkaa

Rosemarystä tuli häikäilemättömämpi, sillä hän oli päättänyt saada haluamansa. Hän lähentyi Rosakian kanssa yhä enemmän ja enemmän, jonka vuoksi heidän ystyvyyssuhteensa sai yllättävän käänteen. Rosemary toisti Maria Venezuelaa kohtaan käyttämää metodiaan ja sai Jimmyn näyttämään mielipuoliselta. Rosemaryn tarkoitus oli napata Jimmyn rahat, saadakseen rakennettua itselleen uuden kartanon. Joulupäivänä 2009 Sam Sinclair paljasti Rosemaryn tekoset kaikille. Tuolloin tapahtui myös ratkaiseva käänne, kun jokainen käänsi selkänsä Rosemarylle.

Paluu Muokkaa

Rosemary palasi puolen vuoden kuluttua takaisin, kuultuaan että Caesar Sinclair oli ottanut Sinclairien perheen luvatta haltuunsa. Rosemary teki Caesarille selväksi, että tämän oli parasta lähteä tai hän tulisi katkerasti katumaan. Rosemaryllä oli myös selvitettävää Jimmy Rosakian kanssa. Hän aikoi saattaa sen loppuun minkä oli aikoinaan aloittanutkin, käyttäen siinä Rosakian hyväuskoista luottohenkilö Capertinoa hyväkseen. Rosemaryn valheet olivat lähes tuhota Rosakian ja Capertinon ystävyyden, mutta Rosakia pyysi että Rosemary kertoisi totuuden. Rosakia antoi Rosemarylle huomattavan lahjan, jonka seurauksena Rosemary suostui kertomaan totuuden.

Varjo menneisyydestä jäi kuitenkin elämään, kun Oakley-suvun perillinen Grace Kincaid saapui ja tarjosi Rosemarylle liikekumppanuutta. Rosemary suostui ja he perustivat yhdessä hienostokahvilan, joka sai nimekseen Gracen toiveiden mukaisesta Roayl Café. Rosemaryn vanhalla ystävällä Salvatore Maranzanolla oli sanansa sanottavana asiasta ja he tekivät Rosemaryn kanssa sopimuksen, jonka avulla Rosemary painosti Gracea muuttamaan nimen Aristocratic Caféksi. Rosemary otti kahvilassa itselleen 'johtajan aseman', koska ei halunnut antaa Tommyn sukulaisille liikaa valtaa. Grace ei kuitenkaan uskaltanut nousta Rosemarya vastaan, koska Rosemary oli tuonut hyviä liikesuhteita, joiden menettäminen olisi taloudellinen itsemurha.

Rosemary ja Grace riitaantuivat, kun Rosemaryn avopuoliso Laurent Bordeaux heräsi kuolleista ja tuli hakemaan Rosemarya takaisin luokseen. Grace oli huomannut sen mihin Rosemary kykeni, alkoi uskomaan että Rosemary oli juonitellut koko jutun ja ilmaisi ensimmäistä kertaa vihansa Rosemarya kohtaan. Rosemaryn ja Gracen ystävyys päättyi, mutta Rosemary ei suostunutkaan antamaan kahvilaa Gracelle. Rosemary painotti että heidän sopimuksensa on täysin eettinen ja herrasmiessopimus on vedenpitävä ja täysin laillinen. Grace lupasi ostaa Rosemaryn ulos ja Rosemary suostui siihen, mutta kertoi aikeistaan sijoittaa Maranzanon kahvilaketjuun ja vievänsä liikesuhteensa sinne. Tämä sai Gracen raivonpartaalle ja lupasi kostoaan Rosemarylle.

Rosemaryn katoaminen ja uudelleenpaluu Muokkaa

Grace oli uhannut toimittaa Rosemaryn pois kuvioista, keinolla millä hyvänsä. Rosemary ja Grace tapasivat Gracen toimistolla, jonka jälkeen Rosemary 'katosi' kuin tuhka tuuleen. Kuitenkin Rosemary palasi muutaman kuukauden päästä, jolloin selvisi että Rosemary oli lavastanut Gracen syylliseksi katoamiseensa ja ajanut samalla Aristocratic Caféen konkurssin partaalle. Rosemary ilmoitti Gracelle, että hän voi vielä pelastaa kahvilan. Grace suostui ottamaan Rosemaryn takaisin, mutta ei ollut mielissään sopimuksesta. Rosemary painosti Gracen antamaan kahvilan ohjakset hänelle, ja tehden Gracesta tarjoilijan. Rosemary jatkoi käskyttämistä kahvilassa, joka kiusasi Gracen mieltä. Lopulta Grace ei kestänyt tölvimistä ja poistui, koska oli saanut tarpeeksi Rosemaryn tukahduttavan määräysvallan alla olemisesta ja sitä kuinka Rosemary esitti viatonta.

Rouva De Souza ja loppu Muokkaa

Joulupäivänä 2010 selvisi, että Rosemary oli avioituinut liikemiehen, Donald De Souzan, kanssa. Rosemary asutti yhdessä Donaldin kanssa kartanoa ja he pitivät matalaa profiilia tekemisistään. Lähes vuoden hiljaisuuden jälkeen selvisi, että De Souzien omaisuus oli myyty Vanessa ja William Weirille, jotka ottivat kartanon haltuunsa. Tämän jälkeen Rosemaryä ei ole näkynyt, joidenkin epäilyjen mukaan hän on kuollut.

Muut käyttäjänimet Muokkaa

RosemaryVenetia, RosemaryKing ja RosemaryDeSouza