FANDOM

Savoy Hotel

Savoy
The Savoy Hotel
Rakennettu 1881
Omistaja Christine Weir
Kotipaikka  Lontoo

Tietoa

The Savoy Hotellin omistaa pääomasijoittaja ja hotellimoguli Lady Christine Weir. Hotelli käsittää sisälleen lukuisia hotellivieraille tarkoitettuja palveluita sekä yhteensä 13 korkeatasoista sviittiä sekä hotellihuonetta.

The Savoy Hotel avattiin vuonna 1882. Hotelli suljettiin kuitenkin entisen omistajan lukuisten velkomustuomioiden takia vuonna 1962. Huonokuntoisen hotellikiinteistön osti vuonna 2015 pääomasijoittaja lady Christine Weir, joka halusi palauttaa tämän hotellin entiseen loistoonsa.

Savoy on ylellinen majoituspaikka, joka sopii vaativaankin makuun. Hotelli tarjoaa asiakkailleen majoitus- ja ravitsemuspalveluiden lisäksi myös hyvinvointipalveluita, kuten esimerkiksi kylpylän.

Hotellin suuressa kiinteistössä toimii myös muita yrityksiä, esimerkiksi hotellin yökerhona toimiva R.I.E.W Nightclub & Bar.

Johtoryhmä

PriscillaWeir, toimitusjohtaja

Mikael542, myyntijohtaja

.:Seredi:., markkinointipäällikkö

REETIII, kahvilapäällikkö

Mr.Gladiatorian, vastaanottopäällikkö

Hallitus

ChristineWeir, hallituksen puheenjohtaja

PriscillaWeir, toimitusjohtaja ja hallituksen jäsen

Golden Membership

Savoy -hotellilla on käytössään maksullinen kanta-asiakasohjelma, joka tarjoaa jäsenilleen vain heille tarkoitettuja palveluita. Kanta-asiakasohjelmasta vastaa Savoy -konsernin toimitusjohtaja, Priscilla Weir.