FANDOM

Adriana Gastone
Aktiivisena 2014-2015, 2017-
Ensiesiintyminen 8. heinäkuuta 2014
Koko nimi Adriana Gastone
Ammatti Toimitusjohtaja
Arvonimi Baronetti
Ikä 31
Asuinpaikka Palazzo di Gastone
Puoliso(t) Alarico Gastone

Baronetess Adriana Gastone on roolipelihahmo Suomen Habbo hotellissa. Hän teki ensiesiintymisensä 8. heinäkuuta 2014.

Elämäkerta

2014-2015

Pääomasijoittajana tunnettu lady Christine Weirin palkkasi Adrianan tämän omistuksessa olleeseen hotelli Belgraviaan. Pian kuitenkin kannattamattoman toimintansa vuoksi hotellin hallitus ilmoitti sulkevansa sen toiminnan, samalla jättäen Adrianan kuin nallin kalliolle. Adrianan kyvyistä kuitenkin vakuuttunut Christine palkkasi Adrianan takaisin tämän uuden hotelliprojektin projektipäälliköksi, minkä myötä hotellin hallitus valitsi hänet Hotelli Savoyn toimitusjohtajaksi vuonna 2015. Tuntemattomasta syystä hän poistui kuitenkin maasta, jättäen vain irtisanomisilmoituksen hotelli Savoyn hallitukselle.

Urahistoria

2017

Vuonna 2017 Adriana palasi yllättäen, ilmoittamalla menevänsä naimisiin kreivillisen Gastonen suvun perijän, Alarico Gastonen kanssa ja heidät vihittiin siviilitoimituksena joulukuussa 2017.

Arvonimi

Adriana Violet Gastone née Vaccio, The 1st Baronetess of her name, The Right Honourable Lady Adriana, lawyer and antique collector.