FANDOM

 Habbo-hahmo
William Weir
Aktiivisena  2011 – 2012
Koko nimi  William Berthold Weir
Ammatti  Sijoittaja
Arvonimi Jaarli (Earl of Enderby)
Ikä  58

Kuolema

17. toukokuuta 2012

Suhteet
Puoliso(t) Vanessa Weir (1978-2012)
Lapset

Daniel Weir
Christine Weir                    Alexander Weir

Lordi William Berthold Weir on roolipelihahmo Suomen Habbo hotellissa. Hän teki ensiesiintymisensä 11. marraskuuta 2011. Hän poistui 17. toukokuuta 2012. 

Elämäkerta Muokkaa

William ja Vanessa Weir tekivät näyttävän sisääntulon, kun he paljastivat ostaneensa koko Donald De Souzan omaisuuden. He järjestivät pian tämän jälkeen kartanossaan Avoimien ovien -päivän, joka oli avoin kaikille käyttäjille.

Myöhemmin William ja Vanessa uudistivat koko Aristocratic Cafén ja perustivat liiketoimintaansa varten Weir’s Corporation -yhtiön ja he tekivät pian yhteistyösopimuksia muiden suurten toimijoiden kanssa.

William on ollut mukana järjestämässä rahoitusta moniin projekteihin sijoittajan ominaisuudessa, joka on kirvoittanut hotellissa keskustelua hänen valtavasta omaisuudestaan.

Kuolema

Williamin kerrotaan olleen aikeissa lähteä salaa perheeltään ja Vanessa oli saanut vihiä asiasta, jonka jälkeen pari selvitti välejään kartanon metsästysmailla. Myöhemmin kävi ilmi, että William oli kuollut laukauksen uhrina. Tämän jälkeen Vanessa peri mieheltään Weirin kartanon ja liiketoiminnan.